Tuesday 16 August 2011

All about Love

Assalamualaikum semua...wow,.lama bebeno x mengeuptodate,..so,dis tyme,i want too mengeewangkarn diry~~hehe,,maklumlah,,jawa talking omputeh..so,what is LOve?= . - "






is it true ? pecayalah pada pacik , kerana cinta tuh means saling menyayangi n saling pecaya + setia = Love never fails . the one who fails is us!








 setiap org becinta,pastinya akan mengungkapkan perkara yang sama cam kat atas.. camtu gak pacik, bila kita da cintakan seseorang uh,kita sanggup berkorban tuk dye. 






 Kalau ditanya banyak mana awak mencintai saya? ha,mesti da pening na jawab kan ? kalo pacik , pacik akan jawab :












 Awak dengarlah!! pecayakan saya . saya syg awak lah . ha , bopren ataw gepren korang mesti pna ckp cani n . bila da ckp cani , x yah la dok kalut , ei , tipu la , itu lah , inilah . sebaliknya , cubalah bagi ruang dye buktikan dulu .






awak paham saya , saya paham awak ,baru la kekal lama

Ha , Bila  becinta uh ,mestilah bejanji macam2 ,tapi , paygang janji uh!! so , bila kita temui cinta sejati ,pecayalah , it will  make u da most happiest person in da world !! Lets make love each other .


Kita kena ingat, cinta bukan

pada ‘COUPLE’ ,

Cinta juga bukan pada ‘I LOVEYOU ,

Cinta tak terletak pada ‘I MISSYOU 

,Dan cinta bukan pada ‘CAN I TOUCH YOU ?'

Kerana itu semua cinta nafsu semata-mata 

,Bicara cinta suci itu akan terucap

saat lafaz ijabkabul dilafazkan ,

Ketika itulah tujuan cinta

menjadi kerana Allah . . ♥

Babai~~:)

Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: