Tuesday 1 January 2013

dedicated to you :)


Baby come here and sit down, let’s talk
Terlalu banyak yang aku ingin katakan
Saying that I love you,
But you already know i do


I swear it’ll only take a minute
You’ll understand when I finish
Aku mengerti akan perasaan kamu
Even so, dengarlah rintihan hatiku



You just don’t know? do you?
Perasaan dimana semuanya nampak tak kena
Seolah-olah masa berlalu dengan perlahan
Adakah aku yang terhanyut mencintai dia
Sedangkan dia tidak ada perasaan yang sama



 it’s not you, it’s me
I gotta figure out what I need
and i think i have found it
Aku hanya perlukan kamu.



Kau sering tertanya pada diri
 “Why? Why? ”
Why am I falling for you?
But trust me, girl I never
Meant to crush your world
And I never wanna let you go


Biarpun sepuluh tahun lagi,
Aku harus menunggu,
Aku rela menyendiri sehingga kau hadir,
Together forever you n me.





Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: