Thursday 22 September 2011

Cinta Tak Semestinya Memiliki..


setiap kali kita jatuh cinta,
pasti kite akn merasa ,
 kelainan dalam diri kite,
cinta mengajar kita 
tabah menghadapi  pelbagai rintangan 
 dan cabaran untuk idup...namun,
kenapa awak pilih si dia?



Sungguh saya sayangkan awak,
Tak terlintas dalam haty nak menduakan awak,
cinta saya pada awak tak pernah pudar,


Tapi tak semuanya berlaku,
seperti yang kita mahukan,
mungkin awak bukan untuk saya miliki.






Sekarang awak dah ada dia,
Saya pula dah jumpa dengan seseorang,
yang menghargai dan menerima saya,
SEADANYA..


Saya tahu awak pun cintakan saya,
kadang2 apa yang kita rancang,
tak jadi kenyataan
Tapi,betul kata orang,
CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI ! !



Dan sekarang saya akan menjaga,
cinta saya ini supaya tidak berlaku,
macam apa yang awak buat pada saya.




p/s:Hargai insan yang berada didepan mata,janganlah lupakan orang yang betul2 menyayangi anda.

Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: