Wednesday 26 October 2011

Kau Aku dan Facebook


Cinta itu indah,
Penuh dengan warna warni,
Macam askem paddlepop tuh..


so,the story start here.....




Facebook,haha..x sangkakan kita bekenalan kat dalam ni.Yelah,kau punyalah HotSetap kan,nak pribet2 segala..siap tulis kat info tuh,Wall-to-Wall only..peh,bapak kerek seyh..Memang keje aku dok kutuk2 kau je la kan.tah kenapa tah,So,aku saja add kau.(kot2 la ada chance)..Orang kata,"Jangan terlalu bencikan seseorang,Kerana perasaan benci itu akan menjadi sayang"..guess what,mende ni betul.HAHA..



Mula lah kita berchating.Hah,starting layan macam nak x nak je,ape lagi,ibarat ahli politik berpidato,Hamek kau,segala ayat berbunga-bunga kembang harum mekar setaman kua..Ahah,ada respon..hehe,,Jadi,agak baru2 la jugak kita bekenalan,wow,aku tekejut bila kau yang ajak aku kua,mintak teman kau keluar dengan kawan kau.. (=..=") ...Alasan kau macam x cukup kreatif jer~haha..nevermind,aku layan je...HAh,dalam pale otak aku da macam2 pekara da aku pikir nak tanye kau nanti,so,x da la kekok...Tapi..




Aduhainyapun,,kalau angin lalu pun boleh dengar..Tak pe lah,Biasalah mula2 jumpa..Lagipun aku dengan kau pun kawan je kot~~








Fishcake!!haha..kau dapat tahu BF kau Curang ngan kau..so,aku ape lagi....aku  cuba tenangkan kau..Punyelah panas aku dengar rintihan kau..Kau cakap kau sayang dia lah,itulah inilah..euwwww...lalalalla.





Kau ajak aku jumpa kau..Aku kutuk2 caci maki BF kau depan2 kau..ingat kau makin okeyh..Hah..Pang,amek kaw kene lempang..kau marah aku kau cakap kau benci aku!!So,aku...







aku tak dapat nafikan yang aku sukakan kau.aku nak kau gembira selalu,tanpa setitis air mata pun,mungkin aku tak lah berharta ataupun hensem,tapi aku cintakan kau setulus hati,semua tentang kau menarik bagi aku,
mungkin hati kau belum terbuka lagi untuk aku sebab baru saja dilukakan,hanya satu yang aku mintak.."Izinkan aku menjadi Plaster tuk Menampal luka Kat Hati kau"..kau terus tersenyum..dan senyuman itu yang aku takkan lupakan..

Dan,







The End                                                

Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: