Thursday 3 May 2012

Terima kasih :D




Sesekali terlintas di kotak hati,
Mengapa aku yang merasa
Dilukai, didusta, dikhianati
Sedangkan aku hanya insan yang ingin dikasihi


Cinta itu ketawa dan air mata.
Manisnya jika tiada rahsia antara kita
Saling mempercayai walau kadangkala terluka
Salah faham yang hanya sekecil nokhtah


Namun apa yang kau lakukan padaku
tidak memerlukan  penjelasan dan huraian
Kerna ku akui hati manusia itu mudah berubah

Demi cinta yang tak pernah aku persiakan
Segala janji ku genggam hingga terbukti nyata
Kerna aku bukan pendusta cinta
Jauh sekali pemburu yang kesepian



Segala gerakmu ada dalam perhatianku
Tapi  kau buatku bagai tak wujud disisi
Seolah-olah aku sebatang mancis
Yang kau nyalakan tatkala dalam kegelapan
dan dikala siang aku kau abaikan



Memang mustahil untuk mencari seseorang
Yang sama seperti dirimu,
Tapi yang lebih baik daripadamu banyak,
Terima kasih kerana menyedarkan aku,
Bahawa kau bukanlah untukku,
Dan mengajarku erti ketabahan dalam kehidupan.





Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: