Thursday 28 April 2011

cikgu practical??

                  CIKGU PRAKTIKAL!!!




Seorang cikgu practical sedang bertanyakan murid2nya tentang hobi mereka...

Cikgu:murid2..gua maw korang bangun cite pasal       hobi korang..

Basri:bila saya bangun tido je..saya tengok
      laptop saya sambil main "burung" saya


Banon:saya pun cikgu..saya suka picit "burung"
      orang


Usop:saya lak suka usha burung org..ada yang
     comel~~




Cikgu:WATERPARK!!



bertiga:mane bole main burung kat taman air..
        nanti orang tengok malu lah..Cikgu ada
        burung??




Serta merta mereka bertiga diterajang,lalu melekat kat dinding..dowang didenda pergi kelas
ke kelas sambil menjerit.."KAMI SUKA MAIN BURUNG!!"..








SALAH KE MEREKA MAIN BURUNG NIH??










Setelah mendapat tahu bahawa "burung itu"bukanlah "burung" yang cikgu itu pikirkan..
Cikgu tersebut telah bertindak menyelam muka ke dalam mangkok jamban kerana mengalami kemaluan yang terlampau sebelum tergantung diri kat traffic light~~




HAHA..2 Lah..jangan lah terlalu pikirkan mende lain~~~


                  BABAI:)


 
Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: