Saturday 22 September 2012

bila hati berbisik







Akan ku berikan apa yang kau pinta,
Segala kemahuanmu akan ku turuti,
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kerna kamu sayang

Aku tak akan pernah kenal erti berhenti,
Tetap aku menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Sering aku  berdoa pada Ilahi
Agar kau sedar betapa aku mahukan kau disisi

Mengertilah kasih hasrat di hati
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia


Tapi aku masih takut untuk jatuh cinta,
Kerna aku mahukan cinta yang berkekalan,
Bukan kebahagiaan yang sementara,
Dan berakhir dengan tangisan,


Andai aku bercinta lagi suatu hari nanti,
Aku berharap ia merupakan tangisan kegembiraan,
Kerna kisah kau dan aku baru dititik permulaan,
Dimana jalan ceritanya masih lagi menjadi persoalan.


Terkadang aku terasa ingin mengundur diri,
Terasa aku ingin melupakan segalanya tentang rasa,
Tapi aku tak bisa kerna aku butuh cinta,
Biarlah Tuhan yang mengerti hasrat dihati ini,
Relakan masa yang menentukan segalanya.




Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: