Thursday 13 September 2012

cerita ini :)




cerita tentang masa lalu,
cerita tentang kau dan aku,
terlalu banyak kenangan yang bersemi,
menjadi memori yang terpatri di hati,



Tidak sedar lamanya masa berlalu,
Sudah lebih daripada setahun,
kau dan aku  saling menyepi,
Namun kembali terjalin setelah hati merindu,
Menyatakan kasih yang tak pernah putus,



Tapi sayang seribu kali sayang,
Andainya dapat ku undurkan masa,
Tidak akan aku hilang dan terus sembunyi,
Tanpa sebarang khabar dan berita,
Kerna aku masih lagi dapat merasakan,
kehangatan jatuh cinta buat kali pertama.



Seribu kali sayang kau dimiliki orang,
Terkapailah aku tanpa sebarang ikatan,
Terus mengait semula segala janji bersama,
Dan terus berdoa agar kau terus bahagia.



Ku tahu kini perasaan kau berbelah bahagi,
Tapi kehadiran aku bukanlah untuk menjadi batu api,
Hanya ingin kau sedari kehadiran hati ini,
Yang tetap menyayangimu walaupun hatimu telah dimiliki,



Dengarlah wahai pujaan hati,
Walaupun kau dan aku tidak lagi saling mengasihi,
Jangan pernah sesekali menyesali perbuatan diri,
Mungkin itulah pilihan yang terbaik untuk dirimu,



Semoga antara kau dan aku terus begini,
Dan lupakanlah aku seandainya kau tidak lagi sudi,
aku kan pergi dan kalini mungkin pergiku takkan kembali,
biarlah masa yang menentukan keputusan hati,
Masih adakah ruang untuk diriku ini dihati,
Terima kasih atas segala memori.



Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: