Friday 16 March 2012

sedetik lalu



Susah-susah  Kau Datang,
macam itu sahaja  Kau Hilang,
Kemunculan kau dalam hidupku,
Sesuatu yang Penuh misteri.


Mulanya Kau  Semakin Mendekat,
Tapi sekarang Kau cuba Menjauh,
Kau lupakan semua tentang diriku,
Begitu mudah kau Mencampakkan aku,


Setelah aku serahkan segalanya.



Bukan diriku tidak menyayangimu,

Tapi aku tak sanggup melukakanmu,
Aku tak pernah lupa kenangan masa lalu,

Yang kita kongsikan bersama dahulu,


Sungguh kejamnya dirimu,
Mengkhianati cinta antara kita,
Kau hancurkan segala harapan dan perasaan di jiwa,
Kau membuat cinta yang telah kita bina tak berharga.

Andai  kau mencintai dia
Putuskanlah  aku dengan  cara yang terbaik,
Walaupun sakit yang terpaksa aku terima,
Sesungguhnya aku tak rela.




Kerna hatiku masih mencintai,
Dirimu dengan sepenuh hati,
Tapi ku ikhlas melepaskanmu,
Karena aku manusia biasa.





Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: