Tuesday 3 April 2012

keputusan hati




Aku tak tahu mengapa hatiku, 
Begitu berat untuk melihat wajahmu,
Aku juga tak tahu mengapa aku,
Terasa kehilangan sesuatu dalam hidupku.



Mungkinkah aku terlalu memaksa,
Atau aku yang terlalu takut,
Takut akan kehilangan dirimu,
Sehinggakan aku terus menantimu.




Cukuplah sekadar kau tahu,
Yang aku sebenarnya ikhlas cintakan kau,
Tak habis-habis aku curahkan segala, 
Perasaan yang kian bergelora,




Tapi adakah mustahil semua ini,
Untuk menjadikan kau yang halal bagiku,
 Biarkan ini jadi keputusan kita,
Aku sedari yang kita lebih selesa begini, 



Kerna sampai satu masa nanti,
Andainya hatiku masih tetap untukmu,
Dan hatimu terbuka untukku,
Pasti jua kita menyatu,
Dengan ikatan yang sah dan tulus.





Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: