Friday 6 April 2012

semuanya palsu




Saban hari aku menunggumu di sini,
Ku tetap ingat segala kenangan bersamamu,
Seolah-olah kau masih ada disisi,
Bisikan kata rindu dan sayang yang lahir dari hati


Mengapa ucapkan sayang jika tidak maksudkan,
Mengapa beri harapan jika tiada ketulusan,
Apakah aku hanya sebatang pohon cemara,
Yang kau singgah tatkala tiada siapa.
Oh mudahnya kau berubah hati,



Aku hanyalah insan biasa,
Punyai perasaan dan impian,
Namun mudah kau permainkan,
Apakah aku berdosa padamu
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah aku lupakan segalanya.

Biar pergimu tanpa kerelaanku,
Namun hatiku tetap rasa syahdu,
Kejamnya kau meninggalkanku  sebegini rupa,
Kan ku  hapuskan semua kenangan bersamamu.


Hancur musnah menusuk kalbu
Sedangkan kau tahu bagaimana aku menyayangimu,
Mungkin aku bodoh dalam situasi ini,
Bodoh mencintaimu sepenuh hati,
Sedangkan kau tersenyum menikmati saat ini,



Pergilah Sepi pergilah rindu,
Aku mencari Dia yang tidak membohongiku,
Bersyukur aku terhadap Tuhanku,
Menyedarkan aku bahawasanya didunia ini,
Tiada cinta yang kekal melainkan Cinta pada Ilahi.



Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!