Sunday 1 April 2012

suatu yang tak pasti




Terasa Rindunya aku pada saat itu,
Padamu kasih yang selalu ku ingati,
Telah  ku cuba untuk menghubungimu 
Namun kau terus diam-membisu


Kau menyiksa hari-hariku, 
Dirimu tiada ketika aku memerlukan, 
Sedikit serpihan kasih dan sayang ,
Kerna aku menginginkan cinta yang berkekalan 


Mengapa jadinya begini, 
Di saat aku mulai mencintaimu, 
Dan segala harapan dan sayang yang kau berikan,
Adakah ikhlas atau sandiwaramu sahaja, 



Haruskah permainkan perasaan ini kasihku,
Janganlah kau menjauh dariku wahai bungaku,
Kerana kau tahu aku menyayangimu


Rindunya aku menatap wajahmu,
Walaupun engkau menyayangiku, 
Kau tetap dengan keegoanmu 


Membuatku ternanti dan terus menanti,
Akan jawapan yang tidak pasti,
Kerna ku khuatir diri sudah lali,
Dengan penamatnya permainan ini,
Lalu ku undur diri dengan hati yang sadis.



Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

No comments: