Tuesday 10 May 2011

Kehadapan Boss..Saya berhenTi!!!

Camne Nak Wat Surat Benti Keje Ni??

Assalamualaikum dan selamat menyelamat semua..hadoi..nak benti keje?coz nak sambung blaja??keje x bez??ha..ni pacik ada alasan yang kukuh tuk korang benti keje..walopon korang dianak ikankan oleh boss korang..kompom pasni ko ley benti dengn jayanya..enjoy ea~~


Kehadapan Boss Yang Boroi Lagi Pervert,

Boss nak taw x pasal ape saya benti nih?sejak saya keje ngn bos,saya jarang ada kat uma..bila saya jarang ada kat uma,mak saya rindu saya,bila lama2 rindu,lama2 mak saya menyampah kat saya, bila mak saya menyampah dengan saya,saya susah nak buat kerja dengan baik,bila saya x dapat wat keje ngn baik,saya jadi tertekan,bila saya tertekan,saya banyak makan,bila saya banyak makan,saya jadi gemok..bila saya gemok,imej syarikat akan terjejas.bila imej syarikat terjejas,bisnes boss drop,bila bisnes bos drop,bos jadi tertekan,bila boss tertekan,boss banyak makan macam saya,bila bos banyak makan,kompom akan gemok macam saya..


Nampak x boss..efek dia bila saya terus keje ngn boss?sume ni untuk kebaikan boss gak..sebab saya kan syg boss??


Jadi,kesimpulannya,saya nak berenti,sebab bos da la kedekut!!!baik g mam*#! la@ ! ko ingat aku heran???<----ni  driver bos yang cakap,tapi saya setujukan..saya harap boss sedar diri dan kasi saya berenti..


Yang selalu mencaci-maki boss kat blakang boss,
Pacikumbang

 
Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

5 comments:

mayamasturahahmad said...

hampes punye surat . haha

#Shahlovesta# said...

haha..ni barulah dikatakan surat berhenti yang terbaik~~haha

Unknown said...

aku keje tayah anta surat behenti puwn :)

Cik Anno said...

tayah bagi surat benti, .kompem2 boss 2 maty tgk surat awk 2 pak jabit. .masyallah. adoii. .haha

#Shahlovesta# said...

hahaha...tapi kalo macik limah yg bagi...sanggup bos uh merayu balik~~hahha