Sunday, 1 May 2011

Tips-Tips mengkaver malu

           ALAMAK...


Assalamualaikum dan salam sejahtera yaw..MALU??haha..kompom ah weyh sume pnah rase n..meh sini lah pacik na share2 tips2 mengkaver malu ea~~haha..


Situasi Pertama 
 
 Sedang korang berjalan,,korang terserempak ngn seseorang,,dari jauh muka sama,style rambut sume n..korang dtg dekat then tegur dye..eh,skali tgk bukan lah membe yg korang kenal..membe dye yg len sume da petak tgk korang..camne??



Haha..ape lagi..salam je dye..wat2 cam kenal..eh,ruzaimi..hantam je nama sape2..akak kaw sihat??lama x jumpa dye~~kim salam ea kat dye..pastuh caw la..haha


Situasi kedua



korang kenal sowang minah/mamat nih drpd membe..jadi,korang nak jumpe dye..makan dinner la konon..so,korang g la restoran lima bintang++ yg korang janji uh..nampak la minah/mamat kesepian..konon nak wat suprise,korang main terjah je..da makan sebagai,pastuh minah/mamat uh cita pasal kenangn silam bersama..korang pon jadilah pelik..bila masa??tetiba,korang dapat kol yang mamat/minah yang kowang nak jumpa uh.x jadi nak kua..pulak tuh,watak lelaki yang sebenar muncul..sape minah ni?camne dowh??


hayok!!hahah..sambung je perbualan lam tepon uh sambil bangun nak bla la..bajet2 bisnesman n?padahal jual bege jer..haha.so,ckp la..sowrie,i ada hal la.urgent..lari ah~~



Situasi ketiga


Korang nga berdating lah n,,sat g,nga berjalan-jalan uh kan..korang tersadung,,jatuh tergolek,,kat tempat org ramai nih..pakwe/makwe korang pon buat2 macam x kenal je,,camne dowh??



ape susah..korang jatuh tuh biar bersetail..so,trus je posing..bagi la tepon berkemera anda uh kat pakwe/makwe..swo dye amek gamba~~hahaha..



hahaha,,,banyak agi situasi yang memalukan n?x kan la nak cite sume..memang bangun tido doplopatkali pon x abez berceloteh,,kang panjang2,,bukan org nak bace pon,.haha.


Actually,eceh,sepaking london pulak..situasi2 d atas tuh adalah kisah benar yang blaku kat pacik sendiri n apa yang pacik buat bagi kaver malu~~haha..


So,jagalah kemaluan anda okeyh??(ohoi,yang hang dok pk double meaning tuh pasai pa??)haha(ketawa skema)

                BABAI:)
 
Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

2 comments:

*blink blink* said...

HAHAHHAH, tak penah lagi lah jadi macam neh kat akak ehh saye ! ahhaha :P

pacikumbang said...

hahha..akan datang pernah la tuh..padan muka akak ehh awak~~haha