Tuesday, 17 May 2011

selamat tinggal..T.T

Selamat tinggal~~

Assalamualaikum da selamat sejahtera kepada awak,awak dan awak,kali ni pacik wase nukilan yang agak menyonyot hati,kowt?jangan nak jiwang sangat lah kan..so,hayatilah keluhan hati pacik nih..



#Awak,sejak kecil lagi,       
        kita berkenalan, 
            saling bermanja dan bermesraan,
                  Tak kira siang ataw malam,


#saya rindu nak belai awk,
          rindu nak guling ngn awak,
                   kalau awk x de,saya x tenang,
                          hidup ni rasa ada yang kurang,


#maybe kita terpaksa berpisah,
          saya nak sambung blaja dah,
                awak jgn curang ngn org len taw.


#saya sayang awak,
         saya janji nanti kita akan jumpa lagi,
                 awak tunggulah kepulangan saya.




 Selamat Tinggal . . . . . . ..


     BANTAL PELOK~~~huuuuu..T.T


*Kepada sesape yang p check in UITM penang sabtu nih,C u there aw~~
Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

6 comments:

Asiah Termizi said...

ingatkan mende lah tadi. rupa2nya bantal golek dia. haippppp

pacikumbang said...

hahaha...mestilah..sayang gila kowt..dulu dok ostel sampai termimpi-mimpi ouh~~haha

semut jalan terhegeh hegeh said...

bantal .busuk ..buleh bwk ..bwk jaa ..haha :) ..lagu fuhhh ..terbaik lah ~~

pacikumbang said...

hehe..amek feeling la~~haish..malu la cek~~

Aznur Only ! said...

perghh. .sedih pulak. .haha..

nur azimah said...

aik, dah besar pun ada bantal peluk ea?? haha