Tuesday, 3 May 2011

Mamat cinta Minah???..



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..pacik terhalusinasi sesuatu,,so,pacik nak share kat korang..haha..Ada sorang mamat n sowang minah nih..saling menyukai sejak skolah rendah lagi..dowang da lama terpisah..sorang kat selangor,sorang kat pahang..satu hari..dowang berngecating kat pesbuk...(haha,intro x ley bla)..haha..enjoy da story yaw~~


 
Minah:awak,kenapa awak dah lame x tegur saya sejak saya tuka pic pakwe saya as Depot pic saya?

Mamat:sebab saya..err...

Minah:sebab saya dah ada kasih sayang??kan??saya paham awak..saya da lama kenal awak..awak jeles ea

Mamat:mestilah!!..sebab saya x nak jadi pemisah antara awak berdua,awak kan tahu saya macam mana?


Minah:abez tuh,kenapa dulu awak x nak ajak saya kapel??awak tahu kan saya tunggu awak cakap camtuh?

Mamat:memang betol saya mencintai awak,saya sayangkan awak..tapi,plu ker kapel??andai kata kita kapel,belom tentu kita kekal lama!!


Minah:jadi,awak meragui perasaan awak sendiri,awak tak sayang saya sebenarnya kan?


Mamat:saya x nak kapel ngn awak sebab saya nak lame dgn awak..saya nak kita diikat dgn ikatan yg sah..kalo kita kapel,maybe harinibermanja-manja..tapi,seminggu,sebulan,setahun kemudian?sama lagi keperasaan kita?lain plak kalau kita ada ikatan yang sah..saya ada tanggungjawab terhadap awak..

Minah:kenapa awak tak cari yang lain?awak da tahu saya sudah berpunya kan??

Mamat:sebab awak sorang je dalam aty saya..saya tahu.ayat nih da lapok..tapi,saya benar2 maksudkannya,,saya tahu awak dah berpunya..tapi,salah kah saya untuk mencintai org yang saya cintai sepenuh hati??

Minah:sampai bila awak nak tunggu saya??kenapa saya kejam terhadap awak..

Mamat:sampai bila2..awak x kejam..saya yang kejam sebab saya mencintai dan menyayangi awak walaupun saya tahu awak sudah berpunya..awak..saya nak tanya awak boleh?


Minah:tanyalah?


Mamat:izinkan saya mencintai awak dalam diam2,saya x berharap mendapat balasan cinta drpada awak,,sebab saya bukan lah hartawan mahupun wartawan..tapi,,saya tetap akan mencintai awak,menyayangi awk sehinggalah awak tlah pun dimiliki oleh seseorang melalui ikatan yang sah..


Minah:ntah2 dengan perempuan lain pun awak cakap camni..(cuba meragui)


Mamat:awak tak boleh tipu diri awak dan saya x boley tipu diri saya,,awak dan saya saling mencintai dan itu

adalah hakikat,,



(minah terdiam dan cuba menahan air mata)




Minah:awak kan ramai kawan2 yang cun2 daripada saya??kalaulah saya boleh clash dgn pakwe saya..

Mamat:jangan suka2 nak clash!!!awak,memang saya ramai kawan2 camtuh..tapi,perasaan saya hanya sekadar kawan..memanglah saya manja2,menggedik-gedik ngn mereka..tapi,tak segedik saya dengan awak, awak kan tahu yang awak je yang boley wat saya senyum sowang2..(cuba mengembirakan minah semula)


Minah:(tersenyumsorang)..awak sama macam dulu..gedik!!hehe


Mamat:takpe lah..awak,kalau lah awak izinkan..saya nak panjat menara KLCC..pastuh menjerit..SAYA SAYANG AWAK!!..bia masuk tv ke,paper ke..so semua orang tahu,saya awak punya..

Minah:awak sangat baik..sampaikan saya rasa macam tak layak nak bersama awak..

Mamat:eh.patut nya saya yang bersyukur taw,..awak tuh sanggup jatuh hati kat saya dulu2..walaupun saya x
hensem,nakal..haha..awak..okeyh la..saya ada hal nih..awak tuh..berbahagialah dengan pakwe awak okeyh?saya nak awak tahu,bila awak bahagia..saya pun bahagia..sebelum tuh,awak,len kali kalau merajuk tuh,jgn lama2,nanti saya rindu







Lima blas minit kemudian..Minah dapat tahu bahawa mamat terlibat dalam kemalanggan jalan berturap..haha(eksiden).....



Minah amat sedih dan hiba sebab x sempat untuk membalas cinta mamat...begitu setianya mamat menanti minah..akhirnya ini yang berlaku..pemergian mamat amat dirasai,,malah,keluarga minah juga turut menyedihkan diri,sebab mamat amatlah rapat dengan keluarga minah..





lalu minah pon rindukan mamat dan tros jadi gila,,meroyan,main breakdance,shuffle..(da mula merepek..bek stop skang..hahah)


*Diciplak dan dikorek daripada kepala otak Pacikumbang,.



BABAI.T.T







Bace dah?Dah tuh Komen lerr sekali!

5 comments:

*blink blink* said...

hahah orang eksiden die bole tules "HAHA" pulak -.- kejam sungguh kumbang sekor neh :P

pacikumbang said...

hahaha...x de idea lah~~sengal kaw kakak blink2..eceh~~seb bek blink2 bukan wink2~~haa

*blink blink* said...

hahah. bengongg laa. HAHHA. kawww lahh sengall kumbang kerepekk HAHAH

pacikumbang said...

apekah anda ni merepek malyna malaun~~haha

Hanniswira said...

salam :)
whoaa .
entry ni sangat best :DD
btw , salam bloggie .
hit me back yaa .